TOP

問い合わせ / Contact

※夏期休業期間中の事務取扱時間について

期間:8月1日(火)~ 9月14日(木)

月~金    9:00~11:30, 12:30~16:00
土・日・祝日 事務取扱停止 
※ 8月4日(金)~10日(水)、16日(水)、23(水)、30(水)は、学院一斉休業のため事務取扱を停止いたします。


※Opening hours during the summer break period.

Summer break: August 1 ~ September 14, 2023

MON – FRI:9AM ~ 11:30AM / 12:30PM ~ 4PM
SAT, SUN, Holidays : Closed
※All campus will be closed from August 4 – 10, and the following Wednesdays (16, 23, 30).



来室が必要となった場合は、事前に電話にてご連絡の上、
1)来室日時
2)来室の理由
3)当日担当する職員
を確認の上、来室してください。


We strongly recommend that you first contact us by phone and decide the following;
1)the date and time of visit,
2)the reason/purpose of the visit,
3)the staff that will meet you.

青山キャンパス / AOYAMA CAMPUS

〒150-8366 東京都渋谷区渋谷4-4-25 17号館2階 国際センター
International Center
Bldg 17, 2nd Floor 4-4-25 SHIBUYA, SHIBUYA -KU, TOKYO 150-8366

TEL 03-3409-8462  +81-3-3409-8462 (From overseas)
email : ic-contact@aoyamagakuin.jp

開室時間(授業期間中)/ OFFICE HOURS (During Academic Semesters)
月 - 金 / Monday-Friday 9:00-11:30 / 12:30-17:00
土 / Saturday 9:00-11:30

相模原キャンパス / SAGAMIHARA CAMPUS

〒252-5258
神奈川県相模原市中央区淵野辺5-10-1
B棟1階スチューデントセンター
STUDENT CENTER Bldg.B 1st floor 5-10-1 FUCHINOBE
CHUO-KU, SAGAMIHARA-SHI, KANAGAWA-KEN 252-5258

TEL 042-759-6034  +81-42-759-6034 (From overseas)
email : ic-contact@aoyamagakuin.jp

開室時間(授業期間中)/ OFFICE HOURS (During Academic Semesters)
月 - 金 / Monday-Friday 9:00-11:30 / 12:30-17:00
土 / Saturday 9:00-11:30